Jan Roel van Rhee | Sales Expert
Hoe de deal closen?
Leer in deze cursus hoe je meer, sneller en grotere deals kan closen.
Jan Roel van Rhee | Sales Expert
Hoe de deal closen?
Leer in deze cursus hoe je meer, sneller en grotere deals kan closen.
Maar wie is Jan Roel nu eigenlijk?
Jan Roel is reeds meer dan 25 jaar expert in beïnvloedende communicatie.
Hij is Managing Director van het onderzoeks- en trainingsbedrijf SB Management. Ze doen doorlopend eigen research naar de 7% beste sales performers.
Bovendien behoort Jan Roel tot de beste 2.5% consultants van Vlaanderen (erkend door Vlajo).
Hij heeft al meer dan 1000 opdrachten succesvol volbracht en is auteur van meerdere boeken, waaronder het referentiewerk ‘RED-Selling, de essentie van verkopen‘.
Elke training met Jan Roel is een intensieve ervaring: to-the-point, vernieuwend, fris en verrassend.
Jan Roel is reeds meer dan 25 jaar expert in beïnvloedende communicatie.
Hij is Managing Director van het onderzoeks- en trainingsbedrijf SB Management. Ze doen doorlopend eigen research naar de 7% beste sales performers.
Bovendien behoort Jan Roel tot de beste 2.5% consultants van Vlaanderen (erkend door Vlajo).
Hij heeft al meer dan 1000 opdrachten succesvol volbracht en is auteur van meerdere boeken, waaronder het referentiewerk ‘RED-Selling, de essentie van verkopen‘.
Elke training met Jan Roel is een intensieve ervaring: to-the-point, vernieuwend, fris en verrassend.
Afgelopen jaren heeft Jan Roel het genoegen gehad om o.a. met volgende bedrijven te werken
Het Probleem
Vele verkopers durven niet te closen, omdat ze dit pusherig vinden. M.a.w. verliezen ze nog liever de deal dan iets te proberen. Uiteraard is het belangrijk om een goede relatie op te bouwen met de klant & niet als een egocentrische verkoper over te komen. Desondanks moet je nog steeds tonen dat je er ook bent om business met hen te doen. Vroeg of laat moet je dus de deal proberen af te sluiten.. en hoe vroeger, hoe beter!
De vraag is dan: hoe? Hoe kan je de deal closen? We hebben gemerkt dat verkopers het vaak moeilijk hebben met:
- de deal rond te krijgen, ondanks hun goede relatie met de klant;
- het durven afsluiten van de deal op elk moment;
- te weten wat ze vooraf moeten doen om een deal rond te krijgen;
- het opvangen van alle mogelijke bezwaren en excuses, en;
- het niet pusherig overkomen wanneer ze proberen te closen.
Dit zijn de zaken die wij bespreken in de cursus “Hoe de deal closen?” van Jan Roel van Rhee. Verwacht nieuwe inzichten, gebaseerd op de best practices van high performers.
Het doel van de cursus is dat jij na het instuderen van de technieken meer, sneller en grotere deals zal winnen. Succes!
Wat leer je in deze cursus?
- Hoe test ik de deal tijdens het verkoopgesprek?
- Wanneer stel ik de deal voor?
- Hoe zorg ik ervoor dat ik niet pusherig ben?
- Hoe creëer ik urgentie en ongeduld voorafgaand aan de deal?
- Hoe hanteer ik met gemak elk bezwaar? Hoe ga ik daarna voor de deal?
- Sta ik straks klaar voor de NEEN? Hoe zet ik die elegant om in JA?
- Hoe kan ik de deal afsluiten, op elk moment in het gesprek?
- Welke vragen stel ik beter wel én de welke niet?
- En nog veel meer!
Hoe is de cursus opgedeeld?
In dit eerste hoofdstuk bespreken we de essentie van verkopen. We linken de klant met de verkoper, het aanbod en het bedrijf. Bovendien bespreken we ook hoe je een relatie kan opbouwen met de klant en hoe je enthousiasme kan creëren voor hetgeen je verkoopt.
LES 1 | Een paar definities
LES 2 | Relatie opbouwen
LES 3 | Enthousiasme creëren
In dit hoofdstuk bespreken we een aantal zaken die je onder de knie moet hebben nog voor je de deal kan closen. We bespreken eerst mentale beperkingen waar jij afstand van moet nemen. Daarnaast zullen we nadenken over wat mensen uiteindelijk doet kopen. Ten slotte, bespreken we ook hoe we in een vroeg stadium urgentie kunnen creëren om het proces te versnellen.
LES 1 | Hoe je mentaal voorbereiden op het closen?
LES 2 | Wat doet mensen kopen?
LES 3 | Urgentie creëren in de analyse fase
In dit hoofdstuk zullen we zien hoe je de deal kan testen, hoe je urgentie kan creëren en, ten slotte, hoe je de deal kan afsluiten.
LES 1 | De deal testen
LES 2 | Welke vragen stel je niet & de welke wél?
LES 3 | Voorbeelden
LES 4 | Urgentie creëren in de deal fase
LES 5 | De deal afsluiten
Bezwaren, excuses, beleefdheden en leugens. We kennen ze wel. Van de soort “Ik ga erover nadenken” of “Ik ga het eerst nog intern overleggen, maar voor mij is dat oké”. Is dat wel zo? Of zijn dit beleefde uitspraken om het gesprek af te ronden? Hoe ga je hiermee om? Jan Roel schetst een aantal strategieën om je hierdoor te krijgen.
LES 1 | Hoe ga je om met bezwaren?
LES 2 | De meest voorkomende bezwaren
We sluiten de cursus af met een 1-on-1 interview en een aantal veelgestelde vragen over de inhoud van de cursus.
Voor wie is deze cursus?
- Je zit in sales (eender welke type verkoper)
- Je wil minder deals verliezen
- Je wil sneller en grotere deals sluiten
- Je wil progressie boeken in het verkoopsproces
- Je wil weten waarom jouw deals niet vooruitgaan in het verkoopproces
- Je wil beter kunnen omgaan met bezwaren
“Er zijn veel verkopers die niet durven ‘closen’, m.a.w. verliezen ze nog liever de deal dan ‘pusherig’ over te komen.”
Wat zit in de cursus?
- 35+ videolessen
- 10+ pagina's worksheets
- LinkedIn profile audit voorbeeld
- Bonus: FAQ & Pro-tips
- Checklisten
- Exclusieve social group
- Certificaat bij voltooiing van de opleiding
Twee opties liggen klaar voor je...
Is dit een opleiding waar je graag je opleidingsbudget aan wil besteden?
De cursus van Jan Roel
Leer alles over hoe je de deal moet closen-
1u30 videolessen
-
Worksheets
-
Peer-to-peer rollplays
-
Bonus: interview & FAQ
-
Toegang tot de exclusieve community
-
Niet tevreden, geld terug! *
Geniet van een gratis voorproefje
Ontvang, volledig gratis, een gratis hoofdstuk-
1e hoofdstuk van de cursus
Nog niet zeker over je investering?
Onze 3-maanden garantie helpt!
Aangezien je tot hier bent doorgescrolled, hebben wij een vermoeden dat je de cursus interessant vindt.
Maar je bent misschien aan het twijfelen…
- Gaat deze cursus mij echt hierbij helpen?
- Zijn de inzichten werkelijk toepasbaar in mijn context ?
- Is Jan Roel de geschikte persoon om mij te onderwijzen?
Er is echter een manier om dit zelf te ontdekken zodat je geen spijt hebt van het niet te proberen.
We bieden een 3 maanden garantie aan!
Indien je na aankoop niet tevreden bent, kan je een refund aanvragen en krijg je het bedrag integraal teruggestort! Hierbij vragen we om concrete feedback zodat we onze services kunnen blijven optimaliseren.
Veel gestelde vragen (FAQ)
Je zal gedurende onbeperkte tijd toegang hebben tot de cursus. Zodanig kan je op ieder moment nog eens het belang van het closen van de deal onder de loep nemen!
Neen, de cursus is 100% opgenomen. Zo kan je op je eigen tempo leren.
Je krijgt na inschrijving voor de cursus ook automatisch toegang tot de bijhorende social group. Dit is een exclusieve online community (te vergelijken met een Facebook groep) waar je kan interageren met de andere cursisten.
Stuur gerust een mail naar info@u-sights.be en we garanderen een antwoord binnen 24u.