Carolien van sas | prospectie Expert
Teasing in Sales
Carolien van Sas | Prospectie Expert
Teasing in Sales
Leer in deze cursus hoe je meer deuren opent bij jouw prospecten.
Maar wie is Carolien nu eigenlijk?
Carolien brengt creativiteit tot leven in haar prospectie. Ze merkte op dat velen al snel dezelfde trucjes gebruiken en dat ze dus iets anders moet doen om nog op te vallen.
Dankzij haar creativiteit wist ze altijd deuren te openen bij haar prospecten. Na heel wat trials & errors slaagde ze erin om campagnes op te zetten met 60% response rate bij koude prospectie!
Voorbereidend op de opstart van haar eigen Creative Sales agency, besloot ze om haar framework, “Teasing in Sales”, te delen met de wereld via deze cursus.
Laat je inspireren door de creativiteit en het enthousiasme van Carolien.
Carolien brengt creativiteit tot leven in haar prospectie. Ze merkte op dat velen al snel dezelfde trucjes gebruiken en dat ze dus iets anders moet doen om nog op te vallen.
Dankzij haar creativiteit wist ze altijd deuren te openen bij haar prospecten. Na heel wat trials & errors slaagden ze erin om outreach campagnes op te zetten tot 60% response rate!
Voorbereidend op de opstart van haar eigen Creative Sales agency, besloot ze om haar framework, “Teasing in Sales”, te delen met de wereld via deze cursus.
Laat je inspireren door de creativiteit en het enthousiasme van Carolien.
Het Probleem
Iedereen kent het belang van prospecteren, wat heel goed is. Het probleem is echter dat iedereen dit op dezelfde manier doet. Dit is logisch aangezien verkopers van nature de best practices volgen die ze krijgen aangeleerd. Met als gevolg dat iedere verkoper dezelfde technieken gebruikt bij het prospecteren. Verder worden jouw prospecten dagelijks gecontacteerd door tal van verkopers die elk beweren dat ze dé oplossing hebben voor jouw problemen.
Hoe goed je bedoelingen ook zijn, dit zorgt ervoor dat het steeds moeilijker wordt als verkoper om op te vallen tussen al de anderen.
Juist daarom is het tijd om dit op een helemaal andere manier te doen. Teasen is hiervoor de beste manier. Op een originele en leuke manier zorg jij ervoor dat er deuren worden geopend bij jouw prospecten.
In deze cursus leert Carolien je meer over de psychologie achter aandacht, hoe je op een structurele manier de juiste prospecten kan vinden, originele teasers kan opstellen, testen en uitrollen bij jouw prospecten. Dit allemaal ondersteund door praktische voorbeelden zodat je onmiddellijk aan de slag kan met je eigen teasers. Veel plezier!
Wat leer je in deze cursus?
- Het definiëren van je buyer persona
- Op welke manier je de juiste prospect kan vinden
- Het bepalen van je boodschap voor je doelgroep
- Op welke manier je jouw boodschap efficiënt overbrengt
- Hoe systematisch deuren openen bij je prospecten
- De psychologie achter aandacht
- Hoe je creativiteit & humor verwerkt in je sales efforts
- En nog veel meer!
Hoe is de cursus opgedeeld?
In hoofdstuk 1 zullen we het hebben over de geschiedenis van prospectie en hoe we tot teasing zijn gekomen. Vervolgens werken we aan jouw prospectieplan.
LES 1 | Teasing binnen de geschiedenis van prospectie
LES 2 | Prospectieplan opstellen
In hoofdstuk 2 zien we verschillende Use Cases van teasing, zodat je kan zien hoe het in realiteit wordt gedaan. In dit hoofdstuk kan je alvast inspiratie opdoen voor je eigen teasers. Tot slot sluiten we het hoofdstuk af met een verduidelijking van het doel van teasers.
LES 1 | Wat zijn teasers nu eigenlijk?
LES 2 | Use Cases van teasers.
LES 3 | Wat is het doel van teasers?
In dit hoofdstuk leer je de verschillende kenmerken van een teaser kennen, deze zijn cruciaal om in het volgende hoofdstuk je eigen teaser op te stellen.
LES 1 | De teaser persoonlijk maken
LES 2 | Hoe de aandacht trekken?
LES 3 | Hoe interesse wekken?
LES 4 | Meer en betere gesprekken hebben
LES 5 | Wat doen als iets ongemakkelijk aanvoelt?
Het echte werk begint in dit hoofdstuk, we leren je hoe je zelf een teaser kan opstellen a.d.h.v. Een stappenplan. Meer dan dat, je leert ook de gedachtegang achter iedere stap. Op het einde van dit hoofdstuk zal jouw teaser klaar zijn.
LES 1 | Indeling stappenplan
LES 2 | Bepalen van je doelgroep
LES 3 | Bepalen van het doel
LES 4 | De boodschap van je teaser
LES 5 | Medium van je teaser, e-mail
LES 6 | Medium van je teaser, social media
LES 7 | Medium van je teaser, post
LES 8 | Medium van je teaser, telefoon
De teaser die je hebt ontwikkeld in hoofdstuk 4, gaan we in dit hoofdstuk in de praktijk uittesten. We geven je een template mee van hoe je dit precies doet.
LES 1 | Tijd voor actie
LES 2 | De Dual Approach
We sluiten de cursus af met een 1-on-1 interview en een aantal veelgestelde vragen over de inhoud van de cursus.
Voor wie is deze cursus?
- Je zit in sales
- Je doet aan prospectie
- Je wil efficiënter outreachen
- Je wil meer afspraken met je ideale klant
- Je wil weten waarom je de aandacht van je prospecten niet grijpt
- Je wil op een originele manier prospecteren
“Het is onmogelijk om nog op te vallen bij je prospecten. Juist daarom moet je aan iets helemaal anders doen, namelijk Teasing”
Wat zit in de cursus?
- 35+ videolessen
- 10+ pagina's worksheets
- LinkedIn profile audit voorbeeld
- Bonus: FAQ & Pro-tips
- Checklisten
- Exclusieve social group
- Certificaat bij voltooiing van de opleiding
Twee opties liggen klaar voor je...
Is dit een opleiding waar je graag je opleidingsbudget aan wil besteden?
De cursus van Carolien
Leer alles over hoe je de deal moet closen-
1u30 videolessen
-
Worksheets
-
Bonus: interview & FAQ
-
Toegang tot de exclusieve community
-
Niet tevreden, geld terug! *
Geniet van een gratis voorproefje
Ontvang, volledig gratis, een gratis hoofdstuk-
1e hoofdstuk van de cursus
Nog niet zeker over je investering?
Onze 3-maanden garantie helpt!
Aangezien je tot hier bent doorgescrolled, hebben wij een vermoeden dat je de cursus interessant vindt.
Maar je bent misschien aan het twijfelen…
- Gaat deze cursus mij echt hierbij helpen?
- Zijn de inzichten werkelijk toepasbaar in mijn context ?
- Is Carolien de geschikte persoon om mij te onderwijzen?
Er is echter een manier om dit zelf te ontdekken zodat je geen spijt hebt van het niet te proberen.
We bieden een 3 maanden garantie aan!
Indien je na aankoop niet tevreden bent, kan je een refund aanvragen en krijg je het bedrag integraal teruggestort! Hierbij vragen we om concrete feedback zodat we onze services kunnen blijven optimaliseren.
Veel gestelde vragen (FAQ)
Je zal gedurende onbeperkte tijd toegang hebben tot de cursus. Zodanig kan je op ieder moment nog eens de kracht van Teasing in Sales onder de loep kan nemen!
Neen, de cursus is 100% opgenomen. Zo kan je op je eigen tempo leren.
Je krijgt na inschrijving voor de cursus ook automatisch toegang tot de bijhorende social group. Dit is een exclusieve online community (te vergelijken met een Facebook groep) waar je kan interageren met de andere cursisten.
Stuur gerust een mail naar info@u-sights.be en we garanderen een antwoord binnen 24u.